Äntligen hemma, på riktigt ^^

Nu är jag äntligen hemma, i mitt riktiga hem.
Iaf som är mitt riktiga hem i 2v till ;)
Med en riktig dator så jag slipper blogga från mobilen för en gångs skull..
Jävla skit mobil jag har ibland.

Nej nu är det slut på den bittra tonen eller vad säger ni?!
Jag har ju faktiskt shoppat lite idag så då ska man vara glad.
Iof så var det till Leo men det är lika kul för det ;)

Nu ska jag bara försöka få i mig lite mat så jag kan åka in och shoppa lite till ^^

J ska faktiskt få sin födelsedagspresent lite tidigare eftersom han har varit så duktig i veckan och han har lite rätt för en gåns skull, det är lite synd om honom..
Visst är det ganska skönt att man kan köpa sig ur ett potentiellt bråk? ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Shoppa mer?

Du glömde ta med det jag shoppade till Leo

2011-02-18 @ 12:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0