Att det aldrig..

Kan få vara riktigt bra!
Som vanligt sitter jag nu hemma, sjuk som ett jävla as och hoppas på att det inte är influensan, igen..

Då kan jag kyssa operationen nästa vecka goodbye.
Jävla skit helt enkelt..

Halsen är stor som en melon så äta är det bara att glömma idag också.
Igår så klarade jag knappt av nånting när jag kom hem, så Leo gjorde nästan sin mat själv :p



Jag hjälpte till så klart, det hade blivit svårt annars eftersom han tyckte att äggen skulle ha skal på sig.. ;)
Men vilken stor kille jag har fått som typ kan göra sina egna pannkakor!

Jag tror dom var goda, jag kunde tyvärr inte smaka trots att jag älskar pannkakor..
Nu ska jag försöka få i mig en kopp te åtminstone och se om vi har nån cocillana kvar hemma för att bedöva halsen lite så jag får i mig nånting, jag börjar bli på sånt dåligt humör om jag inte äter nått på 24tim som det börjar närma sig nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0