Boxer-Robert kränker män!

Jag har varit sjukt glad hela dagen, trots att jag fått sova i en kvart!
Först och främst för att alla sagt att jag är så söt idag :)
Röda läppar och nerd brillorna går tydligen hem bos männen ;)

Här är min anledning nr2;



"Figurens mycket muskulösa kropp och det stora könet är en stereotyp och orealistisk framställning av mannen som skapar press hos yngre och äldre män"

Boxer-Robert is the shit!
Alla tjejerna på jobbet är eniga; "I Whold do him!"
Vad är problemet lixom, han är tecknad!

Stackars den "privatpersonen" som gjorde anmälan, han måste ha en fruktansvärt liten kuk :p


Kommentarer
Postat av: Pelle

Eller så drev personen med vårt samhälle!

2011-02-01 @ 21:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0