Döden?

Medans J lär Leo om döden..?
Så sitter jag här och fuskar, jag dricker en cider trots min no alcohol regel.

Är Leo för liten för att lära sig om döden och vad det är?
Förstår han det ens?
Vi lånade iaf en bok om det igår på stadsbiblioteket..


Efter den här jävla skit dagen så är jag värd en Somersby och Bring it on som är på tv nu ;)
Jag är lite stolt iaf över att jag lyckades ta mig ut ur lägenheten idag även om det bara var ner till grannen i en halvtimme.

Den lilla stund av lugn jag hade är nu över, min jour har tydligen börjat eftersom Leo är ledsen och vägrar sova.
Jag vet precis hur det kommer sluta.
Jag kommer få lägga mig där tills han somnar, förmodligen somnar jag också själv och vaknar upp med ännu mer ont i ryggen än jag redan har och på ännu sämre humör.

KUL..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0