Ett par timmars sömn blev det iaf..

Tills dom råkade dra igång larmet kl 6 imorse. :p
Lyckades somna om en stund iaf tills dom kom in med frukosten vid 7.
Nu har Cosmo varit inne och tittat till mig, bokat återbesök, delat ut piller, plockat bort bandage och den där jävla nålen.
Så sjukt skönt att bli av med nålen! Jag hatar ju stridit och nålar så det har varit en hel del ångest pga den under natten..

Nu ska jag skutta in på toa och kika på boobisarna!
Så jävla härligt att jag också slipper tortyrbh'n som dom är kända för, gördelhelvetet behöver jag inte heller ha :)
Jag ska bara tejpas och poppa piller, vad var jag orolig för, det här har ju varit awesome!
Jag kan lägg göra om det här vilken dag som hellst ;)

Dagens hiss går helt klart till citadellkliniken och alla underbara sköterskor som behandlar en som en prinsessa, självklart får Dr. Cosmo också vara med i hissen ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0