Fuck!

Nu när jag håller på att packa i ordning allting så upptäcker jag att man själv, på egen skrivare måste skriva ut biljetterna.
Det går inte att göra i SJ´s automater och vi har ingen skrivare!
Grannarnas är trasig och dom andra är inte hemma..

Jag visste att nått skulle gå åt helvete!
Jag har känt på mig hela förra veckan att operationerna antingen inte blir av alls eller kommer gå käpprätt åt helvete!
Jag har alltid rätt när det kommer till min magkänsla och det här känns inte bra..

J har hela tiden övertygat mig om att jag har mina biljetter på mitt SJ Prio kort och visst det har jag, till Lund men inte därifrån till Landskrona!
Fuck fuck fuck fuck..

Och då är det här det första jag kollar.
Jag visste det!!
Det kommer bli så sjukt mycket strul, problem och katastrofer med hela den här resan.
Fan fan fan fan fan fan :(

Kommentarer
Postat av: Mamma

Din bror är på väg med biljetterna :-)

Puss

Det kommer att gå bra.

2011-02-14 @ 21:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0