Jag+ett kök = En Riktigt dålig idé..

Alltid när jag blir sur, arg, ledsen eller någon annan stark känsla som jag inte kan göra mig av med så lätt så får jag för mig att baka..
Trots att jag och alla andra vet att jag borde hålla mig borta från köket.

Alltid så gör jag nått fel.
Den här gången så tog jag bakpulver ist för vaniljsocker..
Alltid är det nått lixom.

Jag räddade det ganska bra, och J säger att dom är jätte goda ändå ♥
Jag tror honom men vet inte om jag ska smaka eftersom jag bara känner för att trycka i mig allihopa, det var ju därför jag bakade dom ;)

Ursh, jag är inte alls sugen nu längre, jag är bara arg!
Imorn ska jag faktiskt gå till läkaren och be om en sjukskrivning innan jag har ihjäl nån.
Om jag var ledsen innan så är det inget emot vad både jag och J blev av beskedet vi fick när han kom hem :(

Juste, det jag bakat är vaniljmuffins med J´s svindyra hallonmarmelad i, som tydligen hamnat i botten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0