Jävla Foki..

Nu sitter jag här och suktar igen, fan för henne att hon hann flytta dit före mig! :p
Men men för oss är det ju faktiskt lite svårare med Leo och så.
Men snart så!

Problemet är bara J´s företag, det är det enda som håller oss kvar här igentligen.
Så fort han är "klar", säljer det eller what ever så pyser vi :D
Det kommer bli så lovely!
Och jag vet att min mamma inte är så glad över den idéen men hon kan ju faktiskt komma och hälsa på ;)

Men vem står ut med det här jävla vädret varje jävla år?!
Nej jag behöver ha solsken och värme för att fungera!

Bara för det ska jag nu fixa naglarna inför kvällen ist.
J och Leo har åkt till J´s mamma för att hjälpa henne att koppla in sin PS3, Leo blir sen kvar där så vi kan fira J´s B-day lite i förskott.
Det kommer ju inte bli nått firande när vi flyttar..
Synd bara att jag inte kommer få dricka nånting, fast iof så gör ju det mig till kvällens snyggaste på alla bilderna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0