Jävla pissbesked..

Känns ju kul att ha väntat med spänning på sin löneökning nu sen i oktober..
Idag kom beskedet.
Tack för den säger jag bara, lägsta möjliga lön.

Säger jag upp mig och börjar igen så får jag samma lön som nu.
Dom som jobbar i en månad har samma lön som mig.
Dom som börjar nästa vecka har samma lön som mig.

Är det tacken för att man jobbat här i 3ÅR?!
Nej jag är allt annat än nöjd kan jag säga.
Bara för det så började jag grina och passade på att klaga över att jag inte fått ut rätt lön en enda gång under 2010.
Nu ska dom äntligen ta tag i det iaf men lönen får jag ringa facket om.


Efter jobbet nu så blir det iaf mys på SF-bokhandeln & Lush med Wifie för att komma på lite andra tankar.
-Fika också, ropar hon här så fika blir det tydligen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0