Kaos kaos kaos..

Som alltid när det kommer till mig..

Igår var ganska mycket kaos, även för mig.
Min idé om att ignorera problemet med bostaden som vi fick besked om i förrgår gick uppenbarligen inte så bra.
Nu har jag iaf pratat med vårdcentralen idag igen och jag har mitt fina handskrivna brev från jourläkaren på psyk från igår och nu helt plötsligt så går det utmärkt att få en akuttid..

Vi får se vad hon säger, men det går nog bra, hon är nice.
Den enda läkaren på det stället som är vettig.
Tyvärr så får man inte välja henne som sin husläkare eftersom hon är jour eller ST..

Men det är skitsamma eftersom vi ändå inte ska vara kvar här :)

Om man bortser från allt kaos så har vi fått våran lägenhet besiktigad idag och det enda vi måste göra är att måla om Leos vägg och spackla lite hål.
Skönt det iaf.


Mindre skönt är den gynekologiska cellprovtagningen som jag också är kallad till idag.
Fy fan säger jag bara.
Det är det värsta jag vet, jag har redan avbokat det här 2ggr tidigare när dom försökt få dit mig.
Jag vill inte, jag vill inte veta!
Men nu är det försent att avboka eftersom J inte visade mig kallelsen förens igår kväll :(
Inte skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0