Lusten försvann..

Jag hade lust att göra en tävling, har haft värsta go känslan sen jag hämtade Leo.
Men så fort J kom hem med sin nya jävla kamera så försvann den..
Jag har inte lust med någonting längre och vill bara gå och lägga mig. :(

Så jävla mkt kamera prylar och skit vi har här och nu en till!
En stor klumpig ful skit, dyr som satan var den också.. + penisförlängaren han så klart skulle ha till..


Vad det nu var för fel på våran Nikon D300 med hundra objektiv, batterigrepp och alla miljarder filter som ligger här har jag inte förstått annat än att han inte gillade deras support?!

Nu kommer jag få lyssna på det här jävla tjatet om kameran i ett år till, eftersom han kommer behöva köpa nya objektiv och börja om från 0 nu när han bytt märke.
MEGA SUCK!
Jag orkar faktiskt inte bry mig om han jävla affärer och jag hatar att han sitter och fotar massa skit fula jävla bilder på mig här hemma hela tiden.

Hur mycket jag än ber honom att sluta så hör man det där jävla klick-klick, hela tiden!
Jag orkar inte..

Var inte alls på humör för det här..

Kommentarer
Postat av: Angiies@soclog

men vafan? den är ju kort? dom andra är ju jättelånga?

2011-02-09 @ 21:50:53
URL: http://Angiies.soclog.se
Postat av: @soclog

2011-02-10 @ 01:34:39
URL: http://.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0