Me so Duktig..

Woho jag slapp ha en okänd person grötandes i mig idag!
Men det var bara för att J sa fel dag till mig, det var tydligen igår dom skulle ha gjort det..
Lyllos mig som som får gå imorn ist.

Det var bara att åka hem igen och fortsätta packa.
Idag tycker jag iaf att jag har varit duktig för jag har packat ner mitt ena badrumsskåp.
Nästan alla mina krämer och parfymer, iaf dom jag har i mitt "varje dag skåp" ;)

Nu är det bara ett badrumsskåp kvar och hela min sminkhurts..

Imorn ska jag nog packa min nagelkartong, kanske sminkkartongen och ev skorna.
Men det är svårt och det tar emot.
Det var mkt lättare att packa ihop köket och J´s grejer ;)
Men jag vill iof ha med mig mina saker så jag har ju inte så mkt val.
Kan iof packa Leos grejer först :p

En fråga, hur flyttar man ett hav med smycken utan att alla trasslar ihop??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0