Me want!

Nu har Katy Perry gjort det igen; fått mig att älska henne!
Hennes nya parfym "Purr" är jag helt kär i men den går inte att köpa i Sverige..
Det blir till att smöra in sig hos mamma så hon kan köpa den när dom åker iväg nästa gång ;)

Parfymen ska dofta persika, förbjudet äpple, gardenia, grön bambu, jasmin, rosa fesia, bulgarisk ros, vaniljorkidée, krämig sandelträ, vit amber, kokos och mysk.
Jag gillar samtliga dofter så detta lär bli en riktig hit!

Även om den skulle stinka
så skulle jag ändå köpa den bara för att få flaskan - hur awesome är inte den?!

Även om jag inte använder sådär jätte mycket parfym så älskar jag flaskorna och har en hel del i skåpet hemma.
Det skyller jag på min mamma som hade sjukt mkt parfym när jag var liten, i superfina flaskor som hon sa att jag skulle få när dom var slut, vilket dom aldrig blev så jag hällde ut lite då och då för att det skulle gå snabbare ^^
Men inga flaskor har jag fått för det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0