Nej inte alls.

Jag, nervös?
Ikke då, syns inte det på mina fina naglar som jag fixade här om dagen?


Fastar gör jag nu också men får fortfarande dricka fram till midnatt..
Ska börja packa ihop väskan nu så den bara är att ta med, se till att kortet är med, gärna med pengar på eftersom jag inte alls litar på morgondagen.
Kameran och datorn eftersom jag vet att ni vill se vad jag gör där borta :p

Biljetterna har löst sig iaf, min bror fick skriva ut dom och åka hit. ♥
Tack bror, lövly att du nu har körkort och shit vilken het brud du hade med dig, it´s a keeper ;)

Nej nu ska jag packa och ta mig en dusch innan jag ska sova en timme innan det blir nattbussen (!) in till stan för att hinna med tåget..
J ska också fixa med min iPhone så det blir ett modem till datorn.


Inte nog med det!
iPhonen fungerar igen! Halleluja J har räddat den.
Stackaren har fått leva i den där fula plastpåsen men den fungerar nu igen ♥
Massor med kärlek på min kära telefon, jag ska köpa ett sånt jävla fint skal till den vid nästa löning så den aldrig aldrig mer sviker mig igen ^^,

Kommentarer
Postat av: Linusfanny

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2011-05-20 @ 10:31:41
URL: http://linusfanny.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0