Nu är det igång!

Nu jävlar händer der grejjer här hemma, jag har dragit ner alla gardiner och rullgardiner.
Leos rum är helt packat och klart.
Snart alla prydnadssaker, efter lunch och disk så ryker också köket..

Sen när J ska spackla oh hålla på så kommer min största prövning, kläderna, sminket och nagelprylarna..
Skorna har jag lite smått börjat med, alla mina favvo älsklingar ligger i sina fina kartonger ♥
J tycker jag ska slänga alla i en stor säck!
Det kan han glömma, kan slänga honom i en stor säck om det ska vara så. Mina skor är heliga!

Eftersändningen är beställd och en trip till skatteverket får vi ta på måndag eftersom nordeas e-leg vägrar fungera på skatteverkets hemsida..

Men vad tomt och tråkigt det börjar bli, ekar lite i Leos rum tom, läskigt!
Men skönt, och ljust nu utan gardiner ;)
Jag tar tillbaka det där.. J rensar sin garderob som stått där inne.



Nu är det inte tomt och ekande längre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0