Riktigt bra kväll

Igår var det sjukt trevligt!
Försökte hålla mig från att dricka för mkt och jag tycker jag klarade det ganska bra ;)

Får visa lite bilder sen när jag fått dom men just nu vill jag bara sova.
Leo och jag har tagit ett långt bad och sett om våra skador..
Jag har för omväxlings skull inte ramlat utan blev nypt/riven på underarmen av nån kossa igår, satan vad ont det gjorde och jävlar vilket märke!
Lill skrutt har också gjort illa sig, men jag vet inte hur.

Han måste ha fått en rejäl smäll på dagis för bror som sov här inatt igen säger att han hade det redan igår.
Han har värsta blåmärket, på örat!
Ser helt sjukt ut.. Stackars skrutt.

Men nu ska vi gå ut en snabbis innan det blir för mörkt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0