Ska vi slå vad?

Jag tror att jag kommer att vinna det men ändå!

Jag tror vet att jag kommer få nytt besöksrekord här om 2v eftersom jag insett att trots alla killars nekande så läser dom visst bloggar och ni läser den här ;)

Och det är nog inte för att se alla mina fina skor som jag köper, utan för att jag då och då kanske råkar lägga upp en nipple eller två ^^,
Men det är lugnt för mig, all publicitet är bra publicitet eller hur ;)


Jag som tänkte bjuda på en dagens filmjölks outfit men eftersom att bror kom hit idag igen så känns det lite mysko att posa framför kameran, rätta till alla delar och ja ni vet...
Så jag skiter i det och umgås med honom ist, J är i staden och dricker öl så det blir bara jag, bror och hela godislagret från farmor ♥


Kommentarer
Postat av: bror

den bilden va ju helt mongo :P

2011-02-06 @ 12:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0