Underskattat..

Kulturhuset är verkligen underskattat enligt mig, det finns ju massor av kul att göra där.
Speciellt med Leo.

Idag så bytte vi iaf dom böckerna som vi lånade på stadsbiblioteket förra veckan.
Men det var en timmes kö innan vi fick komma in!
Helt sjukt mkt ungar där men kul var det, trots Leos psykbryt eftersom det var kö för att komma in och psykbrytet när vi skulle gå :p

Väl där inne så var det full rulle som alltid, det var tur att J var med eftersom jag inte är så rörlig än.
Det är inte lätt att väja för allt hoppande och studsande..
Leo fattar inte riktigt att man måste vara försiktig med mig, bara lite och tur är väl det iaf för annars hade det aldrig gått att vara hemma så som han klättrar på mig :)

Stor har han blivit iaf, bara på den halva veckan som jag var borta har han vuxit som ogräs.
Speciellt håret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0