Allt klart!

Woop woop!
För jag har ett förstahandskontrakt i innerstan :D
Känns så sjukt skönt nu när det är påskrivet och klart, nu är lägenheten våran på riktigt!

Jag och Leo är också skrivna där from imorgon, J är ju redan det sen innan ;)
Vägen till Skatteverket var ju trevlig iaf, tills vi mötte kontrollanterna vid centralen..
Att dom aldrig lär sig, dom har ingen form av makt över någonting!
Ändå ställer dom sig i vägen.. Men när dom började slita och dra i vagnen så fick jag Nog!

När jag hotade med polis och media så fick jag gå :p
Som vanligt med dom där jävlarna, jag hatar dom!
Hursom, nu är jag och Leo hemma igen. Jag tänkte att vi skulle till Kulturhuset men rum för barn är tydligen stängt på måndagar :(
Men vi tog en sväng i gallerian innan vi såg bussen som stannar utanför porten åka förbi.
Sjukt smidigt, så vi tog direktbussen från kungsan och hem.
I love att allt är så nära!

Nu ska jag ta kortet och gå ner till ringen, köpa lite födelsedagsdricka till hjärtat :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

hallå....det kostar att åka t-banan

2011-02-28 @ 16:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0