Varför är allt så svårt?!

Vem kom på att livet skulle vara så komplicerat?
Varför kan det aldrig få vara riktigt bra?

För en gångs skull så är det inte mitt liv det är "fel" på, iaf inte mer än vanligt..
Nu är det alla mina vänner, alla runt omkring mig som har det skit just nu gör att jag verkligen inte kan tänka på mig själv nu.
Trots att jag inte alls vet hur jag ska kunna hjälpa så vill jag. Jag vill så mycket.
Men mest av allt vill jag inte ha ledsna vänner :(
På nått sätt så är det värre än att vara ledsen själv. Jag kan inte laga dom på samma sätt som jag ibland kan laga mig själv.

På allt det så är det värsta jävla skit vädret ute och inga bussar går..

Så jag sitter kvar här hemma eftersom jag redan varit ute på äventyr idag hos kokkotanten.
Och jag tänker sitta här och vra bitter hela dagen..

Eller iaf ett par timmar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0