Woop woop för fan!

Idag är en sjukt bra dag trots att den började med ett praktbråk ;)
Hela morgonen bestod av dörrsmällningar, fula ord och jag gråtandes (så klart ;) ) tillslut smällde J igen ytterdörren och jag kunde lite lugnare ta mig till kokkotanten.
Som förövrigt inte alls tycker att jag måste läggas in utan att jag reagerat helt "normalt" för att vara jag :p

Hur som helst så mötte jag upp J efter som satt med svansen mellan benen och väntade vid tåget ;)
Innan vi hunnit gå hem så ringer dom från Svenska bostäder och säger att allt är klart!!

Vi får byta vår lägenhet, vi är godkända och klara, kontrakten ska vi skriva på måndag kl 11 och kl 14 på det andra kontoret :D
Så jävla löööööövly!
Ingen dubbelflytt, inget bo i kartonger i flera månader, inget mer bråk, slipper gå upp i rätten, Leo står kvar i samma kö och allt är bara underbart!

Så i helgen blir jag söderböna!
Leo är officiellt redan söderkis eftersom han sovit sin sista natt här nu, och J han har alltid varit söderbög så där har inget ändrats ;)

Me so happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0