Alla pratar om det..

LCHF, är det nya it dieten eller?
Det verkar ju inte vara något fel på den direkt, alla dieter som låter mig äta hur mycket ägg jag vill gillar jag ;)
Jag kan inte leva utan mina ägg!
Men jag kan lätt leva på bara dom om det skulle behövas :p

Jag ska försöka slänga i mig lite ägg nu innan jag ska möta upp min nya inneboende!

Sthlm´s snyggaste inneboende!
Stackars J ;)


Om han tycker jag har mycket skor, smink och kläder så har han sett Lina´s skattkistor ♥

Hoppas jag kan se henne bara, jag blir så sjukt ljuskänslig när jag lagt i salvan i ögonen.. ;)

Kommentarer
Postat av: Wifie

1. LCHF är så 2009.

2. Inte bra för hjärtat eller hjärnan på lång sikt ;)

2011-01-18 @ 10:32:03
Postat av: En till viktblogg

LCHF funkar bra som "rivstart" tycker jag, men är man redan smal eller normalstor kan man gå upp utav denna diet.

2011-01-19 @ 13:21:03
URL: http://vikten.salkert.se
Postat av: Tonymaria

Great site! Lots of useful information!

2011-04-27 @ 08:10:34
URL: http://tonymaria.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0