Blah blah blah

"Nu tycker jag att du bestämmer lite väl mycket.."
Yeah yeah men det är ju jag som har smak ;)

När vi var hos J´s pappa igår så frågade han om jag gillar att shoppa..?
Daah, gissa svaret?!

Han hade ingen lust att gå runt och köpa saker utan tyckte jag skulle inreda hans nya lägenhet precis som jag vill!
Äntligen ska det bli ordning på honom ;)
Skönt att han ska kasta alla fula möbler han har hemma också så jag slipper ta hänsyn till det :p
Så han behöver nästan allt nytt, förutom typ säng och matbord.

Det blir kul!
Kul är det också nu när jag sitter och försöker planera och möblera alla våra nya rum.

Jag tror faktiskt att "vi" nu har bestämt oss för att betala en liten extra summa för att få klinkers i hall och kök ist för linoliummatta som det är nu *uäk*
Högblankt ja tack!


Någon som vet någon bra sida för att lägga in planlösning och färglägga/möblera?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0