Det var väl självaste fan..

Att det här inlägget som jag skrev imorse aldrig publicerades :p

Att den förskolan som vi vill sätta Leo i har 124st barn före honom i kön!
Kul också att dom säger att alla bara ställer sig och nästan inga tackar ja.

Men jag ska dit och prata med dom ändå för hon sa att dom inte har några ordentliga regler för när det är en överflytt :)
Så om dom vill så får han tränga sig före alla i kön!
Lövly

Fett effektiv tänkte jag vara idag iaf, förrutom att försökt fixa en dagisplats så har jag försökt bli av med våran gamla vilket inte är så lätt när hemsidan suger pung och växelpersonalen är utvecklingsstörda..

Vad skönt det ska bli att flytta in till stan, ni vet att iq-snittet höjs med flera % så fort man kommer innanför tullarna? ;)

Jag behöver verkligen en ny kalender har jag märkt, mitt liv fungerar inte utan en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0