Jag förstår er..

Det är inte kul att läsa en sur, tråkig och bitter blogg men jag ska göra det jag gör bäst; dra på masken och le..

Det tycker jag att jag gjorde ganska bra hemma hos mamma idag.
Mormor var också där med "Morfar", vi åt god middag och pratade om lite allt möjligt,

En riktigt mysig kväll tycker jag faktiskt.
Mamma blev glad men nervös över sin present; ett presentkort på 1000kr hos en tatuerare ;)

Nu tycker jag det är dags att hon gör den som hon tjatat om i hundra år!

 

Och nu tycker jag att jag har försökt vara social och trevlig, men inte fan fick man nått för det annat än att jag blev ännu mer ledsen och irriterad.
Chill pill, yes please..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaha nu har jag letat tatueringsmotiv halva kvällen oxå :-)

Hittat några fina.

Det sped sig som en löpeld, 2 på jobbet har fixt samma sak....härmapor

2011-01-10 @ 19:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0