Lilla vovven..

Nu är julen slut, iaf hos min släkt..
Imorn blir det nog jul hemma hos J´s mormor om han orkar.
J åkte hem typ direkt när vi kom hem till min farmor, och då tyckte min pappa att han var supersjuk eftersom han vägrade äta!

Ni som någongång har träffat J vet att den mannen äter, allt och jämt ;)
Så ok han är väl lite sjuk då..
Men det är lite väl mkt gnäll..
Innan jul när jag var magsjuk och låg på toaletten och spydde så skickade han in Leo där och tyckte jag kunde natta först och spy sen..
Men själv är han för sjuk för att göra någonting, bra tycker jag, mer godis till mig!

"Julen" var riktigt nice iaf, Leo lekte med Woppie och maten var god.
Och som alltid när man varit hos farmor så har vi fått med oss en hel kasse med godis, chips, kakor och skit.

Min smarta far försökte också bada ihop med Woppie, det gick mindre bra eftersom hon inte ville och väger mer än vad pappa gör..
Det slutade med ett fint rivmärke, men kronjuvelerna klarade sig iaf ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0