My god, he's crazy..

Jag tror nog att jag ska dra med J till min kokkotant imorn.

För han har då blivit totalt KOKKO..
I nått lamt försök att hävda sin manlighet eller nått så vill han nu vara med och bestämma över inredningen och möbleringen i nya lägenheten!

Hell no säger jag!
"Du får jätte gärna vara med älsk, du får skruva, där jag pekar.."

Men det var visst inte tillräckligt, han vill sätta tv´n helt mongo, köpa två skitfula marmorlampor och välja tavlorna! :O
Totaly crazy..

Måste nog ta med honom till kokkotanten imorn för det här fungerar inte!

Det finns inte en chans att den där fula lampan kommer in i mitt hem, isf så kan vi lika gärna skippa dom högblanka luckorna i köket och köra på furu rakt igenom!


Men jag lovade att få en annan syn på saken, så vad tycker ni, lampan, marmor och andra hemskheter, gillar ni sånt?

Jag tror inte det är jag som är knäpp i det här fallet..
För en gångs skull!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blä vad ful, min mormor har en sån

2011-01-28 @ 11:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0