Så jävla nice.

I och med min mat/kropps/huvud nojja så tvingade jag J att ge mig sallad till middag :p

Det var tur för det var så sjukt gott!
Bästa salladen ever faktiskt, sjukt nice matlåda blev det också.

Jag längtar redan efter lunchen ;)

Lägenheten var förövrigt också sjukt nice och vi har tackat JA :D

Nu får vi se om vi får den också. Vi har plats 5 så det är mycket möjligt.
Dock så vill J´s pappa att vi ska bo där till sommaren så han hinner med sin flytt..

Jag känner väl lite nja på den.
Det är ju en 2a, så då måste vi sova i vardagsrummet och det är det värsta jag vet...
Då måste jag alltid bädda den där jävla sängen och det orkar jag inte :p

Men vi får se om vi ens får den..

Nu ska jag köra min Daily Burn som just nu är inställd på maximun weight loss!
Undrar vad den tycker att jag ska göra för plågsamt idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0