Snart ska ni få se..

Tänkte att det kan vara dags att visa håret nu snart.
Men just nu är det lite för tidigt för att jag ska visa upp mig, men en liten sneak peak kan ni få :p


Det verkar som att det faktiskt blir en bra dag idag också!
Förrutom att jag är dödshungrig och har jordens jävla träningsvärk i armarna, tuttarna och magen.

Satan vad ont det gör, jag kan varken skratta hosta eller typ andas.
Känns precis som när jag var typ nyopererad..
Ser inte fram emot min om operation nu när jag känner det här kan jag säga :p
Men ikväll är det dags igen.

Daily Burn i love you ♥
Och så klart söta Johanna som fick med mig där ;)

Kommentarer
Postat av: Jimmariam

Thanks for the information

2011-05-19 @ 10:25:22
URL: http://jimmariam.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0