The bomb!

Jag kan ju börja med att säga att jag totalt sket i träningen idag och tar den imorgon ist, dels för att jag har sån jävla träningsvärk i magen och sen för att jag ska gå och lägga mig nu och sova den riktigt riktigt gott eftersom jag fått det bästa beskedet ever!

Så vad kan det vara tro? ;)


Flytten är klar, men inte vilken flytt som helst!
Vi kommer inte att flytta till Årstaberg...

Utan säg hej till mig, den blivande innerstadsbruden :D
Och säg hej till min nya 4:a på söder med Över 100 kvm lycka ♥


Inget jävla sova i vardagsrummet här inte!
Och definitivt inget sittande i min säng ;)
Men välkommen in i min alldeles egna Walk-in-closet ♥
(J och Leo kan glömma att dom får lägga en pryl där inne, it´s mine)


Från och med första mars så bor vi på söder (!!!!!) jag är så glad att jag inte vet vad jag ska ta mig till.
J blev så glad att han grät, 2 ggr ;)
Jag vill bara hoppa runt och studsa i hundra år!

Här ska det packas och planeras, hela lägenheten ska renoveras så fort vi flyttar in och det bästa av allt är att vi slipper göra det själva och det kostar oss inte en krona.


Jag har ju sagt det hela tiden, blondes have more fun och jag är helt övertygad om att det är pga min mini makeover som allt det här nu blir möjligt ;)
För nu har jag fan roligt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Wow, hur fick ni denna lya?

2011-01-19 @ 13:20:30
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0