Decisions, decisions, decisions..

Vilket ska man köpa?
Alla är så fina men enligt Wifie så får jag bara köpa någon av dom 3 första eftersom resten hittade hon genast massor med fel på :p

Hon har nu åkt för att hämta lillskrutt.
Hoppas hon hittar dit bara ;)

Själv ska jag åka och sätta min fina kråka på mitt underbara kontrakt!
Det blir faktiskt första gången jag skriver under ett hyreskontrakt..
Jag står på lägenheten som vi har nu men jag var aldrig med och skrev på..

Lite Weird, men nu ska jag få skriva på irl :D


Btw så är jag sur på min fina statestikmätare som jag så fint lagt upp idag.
Den säger ju helt fel :(
Mongopryl.

Någon som har nått bra tips på en bra som faktiskt fungerar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0