Vad ska man nu hitta på?

Här har vi suttit och väntat hela dagen på att Leo ska komma hem från min mamma.
Jag framför facebook och J framför sitt älskade Battlefield..

Och så ringer hon nu och säger att hon vill inte lämna tillbaka honom förens imorn :p
Vilken tur att jag har jordens charmigaste unge ♥

Men vad ska vi nu hitta på?
Dra förbi Sofia och checka in hennes hylla och gå på bio tror jag det blir. ;)
Men någon fest hos Sofia blir det nog inte eftersom bolaget stängde för 20min sen..
Sen är man ju lite halvsliten från igår faktiskt, även om det var lugnt så blev det en hel del dricka :p

Kommentarer
Postat av: amanda rosende

sv: vad skönt :D

taack så mycket! :)

2011-01-22 @ 16:18:15
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0