Yey!

Jag klarade hela kvällen utan att kräkas!
En eloge till mig tycker jag, även om J kommenterade i natt/morse att jag hade ett mindre shysst sound ;)

Idag mår jag dock bättre, efter att ha sovit till kl 15..
Leo fick för sig att han skulle gå upp vid 3-4 i natt, så det var bara för mig att gå upp då.
Men jag gick och la mig vid 9 igen :p

Det var inte alls meningen att sova så länge, jag hade egentligen saker att göra, typ tvätta..
Men det är skitsamma..


Ett mycket positivt svar har jag äntligen fått av Dr. Cosmo i min mail!
Så nu är det dags att boka tåg/flyg och inget mer tjuvrökande eftersom det bara är två veckor kvar nu!
Helt sjukt snart ju.
Vilket betyder att jag måste packa och fixa nu i två veckor eftersom jag inte kommer kunna hjälpa till med flytten när jag är nyopererad..

Well well det löser sig nog ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0