En hyffsad awesome dag?

En hyffsad awesome dag, minus alla spyor och cpångest..
Smarta jag skulle vara duktig och äta lunch idag, så jag äter räkwoken som fanns i kylen.

Jag som försöker lära mig att inte äta saker som jag inte tycker om tyckte inte det smakade äckligare än när den var ny :p
I was so wrong, den måste ha smakat mysko för direkt efter så började jag må sjukt illa och spydde upp skiten..

Congrats till mig som lovat Leo att gå och bada..
Det var bara att gå ändå.
Lill skrutt somnade direkt i vagnen så jag passade på att powerwalka lite i solen, gick till långholmen, stannade bara för lite spypauser ;)
När jag kom fram så kändes det bättre så jag passade på och solade lite innan han vaknade och ville busa järnet.

Han trivdes som bara den och sprang själv ner till vattnet och busade med dom andra ungarna.
Jag badade dock inte mer än till knäna, fett kallt ju :p



Nu till dagens nästa jätte projekt; göra middag, helt själv..
Har ni inte hört av mig inom en vecka så vet ni att både jag och Leo dött av matförgiftning eller nått ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0