Kan det aldrig vara bara bra?!

Som vanligt så är jag en bitterfitta idag...
Igår så gick vi ju ut för att sola lite, sagt och gjort, till lunch ville jag testa nya thaien som ligger här.

Bad bad idea..!

Jag tog kyckling, (phad thai) och blev sjuk, direkt!
Jag är så jävla känslig när det kommer till inte ordentligt tillagad kyckling.. :(
Den här gången åt jag faktiskt inte upp hela som jag brukar vara dum nog att göra trots att det smakar weird...

Så det blev inget solande för mig, jag spenderade hela dagen, kvällen och natten på toa..
Imorse hade vi ju tänkt att gå på grönan men eftersom jag inte mådde så toppen så sket vi i det och bråkade hela dagen ist...

J tog med Leo och gick till leklandet vid hornstull och jag stannade hemma och gjorde klart hans vimplar.
Sjukt fina dom blev!
Fixade också ihop två tavlor till hans rum eftersom det är typ det enda rummet som jag får göra precis vad jag vill i, och där gör jag det själv.

I alla andra rum måste ju J hjälpa till, typ som att sätta upp tv´n på väggen, det får jag absolut inte göra.
Men då blir det ju heller inte gjort.
Skitsamma, jag tänkte sura lite till och sen gå och lägga mig tidigt, vore ju skönt att sova mer än 4tim någon natt iaf.

Imorn när jag satt upp tavlorna och vimplarna ska ni få se ;)
Vet att det varit dåligt med kort nu på sistone men jag tog faktiskt kort på killarna i fredags när vi hade picknick i humlan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0