The b-day

Insåg tidigare att det förmodligen inte är någon som fattade glappet mellan att vi åkte hem till Louise och sen att jag varit ute med Diana och co..

Ibland går det fort i svängarna ;)
Igår morse så kom jag på att Diana fyllde år (tack facebook) så jag hade redan planerat att göra nånting iaf.
Efter en mysig dag hos Louise så tog jag Leo till hemköp för massor med fynd och sen in på åhlens för lite roligare fynd :p
Massor med mat och nya MUS ögonskuggor senare så kom Lotta och fick hjälp med Dianas present, bara för att jag har så sjukt bra smak!

Leo lämnades till J, blommor köptes och vi möttes av ett konfettiregn på gatan när vi närmade oss Dianas port :)
Hon var cp snygg som vanligt, vi drog i oss lite cider och shots innan hennes karl fick köra oss till festen.
Typ alla bilder jag hittade i telefonen var ju tagna när vi åkte bil, vilket vi gjorde mkt igår..



Så en hel del kalasande blev det igår ;)
Men det var det värt!

Idag har jag iaf varit fett effektiv, typ :p
Jag har lagt upp bilbarnstolen på blocket, städat, dammsugit, lagat nageln som Louise bröt idag, och byggt mina egna inför midsommar.
+ att jag bestämt mig för att färga håret imorn om jag hinner..

Imorn är en tokfull dag så J stannar hemma från jobbet.
13.00 ska jag till kokkotant och 18.00 bion som jag trodde var förra veckan, däremellan ska jag träffa Lollo som är i sthlm idag och imorn för att se foo fighters.
Kanske träffa en av våra inneboende kandidater också...

Mycket som ska göras mao, vilket gör att jag måste fortsätta med naglarna nu om jag ska hinna.
Jävla Dianas fel, hon hade sitsnygga naglar igår så jag måste ju :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0