Almost there..

Snart framme i Malmö, och här var det ju inte alls strålande sol sommdet alltid brukar vara när jag kommer :(
Jag som har mina begiea kilklackar på mig, dom passar till vårsol inte muletgråblask..

Dumma Malmö, ytterligare en anledning till att jag aldrig skulle vilja bo här, förrutom att jag kommer bli skjuten och inte förstår vad dom säger :p
Nu har jag iaf en och en halv timme på mig innan jag ska vara hos Cosmo, den tiden ska jag spendera på att äta och kolla lite inredning, jag har värsta GO känslan i hela kroppen nu efter allt mitt styleroom klickande idag!
Jag vill bara hem och måla o fixa, nu nu nu!

Projekt nr 1 blir nog iaf att måla alla fönster vita :)
Tror vi har sånn färg så det kommer jag göra imorn isf..

Men snart får jag se mina nya boobies på riktigt för första gången, igen ;)

Kommentarer
Postat av: Karolina

Alla utom den svarta med dragkedjan finns kvar, de kostar 100 + 45 kr / styck.



Du kan få alla tre för 300 kr och då är frakten inräknad.

2011-03-03 @ 19:47:45
URL: http://bloggenk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0