Äntligen normal!

Eller ja, iaf alkoholmässigt.. :p
Precis klar hos kokkotanten så normal är jag inte alls..
Nu tyckte hon att det var dags att stressa på den där remissen lite eftersom jag börjar bli mer kokko än normalt..

Men skit i det för idag är det våffeldagen!
Och självklart är jag ute i sista sekunden och har inte hunnit köpa det där jävla våffeljärnet än. Suuuck!

Men det gör jag nu, ska möta upp J och Leo i stan nu och så ska jag och Leo jaga våffeljärn och lite lampor och sånt till lägenheten.

Så jäkla skönt att slippa målarna nu under helgen, jag ska fan dansa naken hemma hela helgen!
Måste bara köpa lampor först så jag inte snubblar i mörkret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0