Dagens planer.

Gårdagens middag gick super bra.
Trevligt sällskap och snällt barn ;)

God mat blev det så klart också även om jag inte är så jätte förtjust i rödvins sås.

Men idag är det en ny dag och vad ska man då hitta på?
J vill hitta på något (!) det som brukar vara jag som tjatar om att vi inte ska sitta hemma.
Så jag sitter och kollar upp lite olika alternativ på barnistan.se, bästa hemsidan för att hitta skojiga saker att göra med Leo enligt mig :)

Det verkar som att det blir Östasiatiska museet idag, dom har lite skoj nu när det är sista dagen på sportlovet.
Då får Leo springa av sig lite och J får fota, helt perfekt :)
Så jag ska väl slänga fram idéen för J och klä på mig.

I kväll blir det nog någon form av mini spa här hemma, nu har alla mina skönhetsprodukter varit nerpackade för länge!
Naglarna måste fixas och håret ser ut som skit..
Nu är det också dags att dra fram BUS krämerna, får ju inte sola tuttarna än ;)
Men man kan ju inte gå runt som värsta blekfisen ^^,


Vad brukar ni göra på söndagar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0