Ett helt dygn sen sist

Och det har faktiskt hänt en del på vissa fronter!

Först och främst så har dom tapetserat klart hela lägenheten idag!
Det blev sjukt nice nu tillslut, jag och Leo har varit där och tittat och städat massor. :)

Sen upptäckte jag nu precis när jag rensade min mail att jag vunnit en valfri walltastic 3D tapet till Leos rum från Amvina!
http://amvina.se/walltastic/

Hur jävla nice är inte det då?!
Det enda som är synd med det är ju att dom precis tapetserat klart hans rum med en fin tapet.
Men J tycker ju att den är stel, ful och inte alls passar i ett barnrum,men nu så får vi ju en ny!
Awesome ;)

Annars så har det inte hänt så jätte mycket, jag har hämtat ut mina sjukt snygga Guess skor från Heppo.se och blev tok kär!
Dom är såååå fina, jag är så jäkla glad att jag inte köpte converse istället.

Ska jag mot förmodan begravas i ett par sneekers så ska det lätt vara dom här!
Natten spenderar jag faktiskt hemma hos Milla söten eftersom Leo inte ville åka hemifrån efter att ha återförenats med sina älskade bilar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0