Fy mig..

En halv cigg senare och jag har blandade känslor.
Luuuuugnet och besvikelsen...


Den behövdes verkligen eftersom jag varit så fruktansvärt trevlig dom senaste timmarna ;)
Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig tro det eller ej.
Men jag är helt slut!

Det har varit en lång dag trots att jag och Leo sov middag, men jag förstår varför.
Den energin som han har gör ju vem som helst trött, det räcker med att man bara tittar på honom i 5min :p

Nej säng och mitt nya iPhone spel som tränar mig inför spelmaskinerna som jag ska klå på kryssen nästa månad ;)


I morgon har jag iaf mycket att se fram emot, hoppas jag iaf..
Bovärden kommer och gör en underhållsbesiktning på lägenheten för att se vad vi får gratis och inte!

Och jag får se mina tuttar "själv" för första gången!
3v blir dom i morgon och då ska dom luftas utan tejp, hoppas hoppas hoppas att det läkt äckligt bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0