Happy kvinnodag, på mig?

Hur firar man den lixom?!
Fick en inbjudan på facebook om att demonstrera och så, men varför ska man stå ute och frysa för?
Jag sitter hellre inne och fixar naglarna eller nått :p

Nej då övertalar jag hellre J och Leo till att behandla mig som den prinsessa jag är ;)

Haha nej ärligt så ska vi gå till webhallen och köpa nått som J behövde, sen har jag lovat killarna en varsin semla. Jag äter ju inte semla så jag kanske ska fira mig själv med något annat för en gångs skull?

Om en timme ska vi iaf vara hemma hos J´s pappa och se hur han har det i sin nya lägenhet.
Jag tror att han storm trivs, det skulle iaf jag gjort där, om jag var själv.
Det är en sjukt fin lägenhet, men för liten om man är tre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0