Ingen kommentar..

Hur är det möjligt, jag mår fortfarande piss!
Aldrig mer dricka eller vad säger man? ;)

Närå, men inget mer drickande det här dygnet iaf :p

Annars då, jo dom är klara med vårat och Leos sovrum, köket och typ hallen..
Tapeten till hallen tog slut så dom har beställt mer som dom sätter upp imorgon, då kommer dom också göra Lottas rum medan dom väntar med vardagsrummet tills på måndag.
Känns dumt att grunda, slipa och så i hela vardagsrummet och så får vi bo i skiten hela helgen, nej tack!

Men fett nice är det nu iaf!
Jag älskar köket och hallen, så jävla snyggt!
I helgen så ska vi göra i ordning Leos rum, sätta upp hyllor och bygga köket ♥
Det kommer också bli hur fint som helst!


Nu ska jag typ dö på soffan och fortsätta upprepa dagens mantra,
jag ska aldrig mer dricka vin jag ska aldrig mer dricka vin jag ska aldrig mer dricka vin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0