Inte för att vara osocial..

Men jag har haft sjukt mkt att göra!
Igår hade jag fullt upp med att göra naglar både på mig och på Lotta, riktigt fina blev dom.

Massor med möten hit och dit och sjukt mkt att göra i lägenheten, igår ringde dom också och sa att på måndag 7.30 så kommer dom och kör igång renoveringen :D
Sjukt kul, men jag blev riktigt stressad av att höra det också, det är ju direkt efter helgen lixom..

Så nu har jag försökt få lite ordning här hemma, tömt två kartonger och hela säcken med sakerna till hallen.
Diskat, städat putsat och fixat.
Riktigt fint har det blivit och finare ska det bli :)

Trots att det började som en skit dag så har det blivit ganska okej ändå.
Hoppas att den blir bättre innan den tar slut.
Det är ju trots allt ett tag kvar på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0