Jag lever, i think..

Ingen dog av sushin igår!
Kan ju vara för att J inte ens smakade och jag bara åt två bitar :p

Men snart blir det lite sushi på balkongen.
Så fort alla hantverkare har gått härifrån..
Nu har vi haft både elektriker och snickare här, dom har fixat fläkten, lampknappar, balkongdörren, ytterdörren och det sista för idag, silikonar om köket.

Skönt, för nu får jag inte diska på 24 timmar :p

Sparkat upp J har jag lyckats göra iaf, från sängen till soffan, vilken bedrift va?
Han är fortfarande dödssjuk enligt han själv..
Enligt mig så är han bara man, eftersom han inte har någon feber längre!

Nu kom Lotta och Torro så nu blir det balkongmys ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0