Jävla dansk jävlar..

Deras jävla fel att jag är sen nu!
Jag som vill hem :( om tåget är i tid så är jag på centralen ett par min före midnatt men nu lär det ju hinna bli ny dag..

Inte nog med det så gick det nyss på 2 "gangsters" med tatueringar i hela ansiktet, som blänger på mig Hela tiden!
Och då sitter dom ändå framför mig så dom måste vända sig helt och titta mellan sätena, jävla wannabees hoppas dom inte ska med hela vägen till Stockholm för dom är defenitivt sånna som kommer börja prata med mig..
Hatar sånna, man får aldrig vara ifred när man åker ensam!

Hur som hellst, tuttarna är awesome! I love them!
Skit snygga och läker helt perfekt!
Träningen måste jag hålla upp med i 2v till :( men jag får göra enklare saker på yogamattan nästa vecka iaf!

Det kommer bli skönt eftersom jag kännt mig sjukt plufsig nu när jag inte får göra nått..
Som en fin tröst så fick jag bland annat med mig ett par nya Tiamo hem <3
Dom svarta öppna kilklackarna som jag dregglat efter ^^,
Nu saknas bara dom andra som är blå, kanske man ska satsa på dom röda också ;)
Haha idag kommer J få ligga iaf, annars får jag nog spö, hoppas han inte möter mig i dörren bara så jag hinner ta av dom :p

Nej nu ska jag fan blänga tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Karolina

I den svarta är det lite stretch, den rosa är lite större i bysten trots att storleken är liten. Den vita är det ingen stretch. Vilken storlek har du i BH?

2011-03-03 @ 20:12:28
URL: http://bloggenk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0