Kan själv!

Det hör jag ofta hemma nu och inte bara från Leo!
Nyss ringde J och frågade vart förbandslådan är..
Han kan tydligen också själv, trodde han iaf.

Fastighetsskötaren har varit där och akut ringt dit en rörmockare, J skulle laga diskmaskinen vilket inte började så bra, först skär han upp handen och sen börjar röret läcka direkt när han upptäcker att det inte finns nått vattenskydd under!

Nu kan han iaf beställt diskmaskinsinkoppling som ett tillval på 17kr i månaden så jag slipper nojja över det ;)
Jag gillar inte när han gör saker själv, han säger att han kan och är jätteduktig men jag vill bara ringa över pappa så fort han börjar hålla på :p

Här på tåget har det inte hänt sådär jätte mkt direkt, åkte precis förbi B's lilla håla som såg ganska mysig ut, på håll ;)
Annars så har jag lekt med min blocket app och hittat massor med knäppa annonser och kollat upp alla stilval och tillval som vi kan göra i lägenheten. Nästa vecka kommer våran bovärd och gör en underhållsbesiktning så vi får veta vad dom står för och vad vi får betala själv.
Tapeterna måste dom fan byta, dom klassades som horribla redan på 1700talet :p

Parketten i v-rummet kommer dom iaf byta, sen är ju frågan, ska vi lägga in parkett i sovrummen också eller ska vi nöja oss med att lägga klinkers i hall och kök?
Nej nu ska jag fortsätta kolla runt lite, se om jag hittar några balla tapeter eller kanske köksstolar, det kan ju vara bra att ha ;)

Kommentarer
Postat av: B

Haha, på håll ja! Saknar dig också!

2011-03-03 @ 13:56:39
Postat av: william

du får vissa dom dära hemska tapterna;D



SV; haha oja^^

2011-03-03 @ 14:33:01
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Mamma

17kr i månaden i xmånader = dyrt.

Billigare att ringa nån som kan sånt. Jag känner flera :-)

Å inte byter de parketten? De slipar den väl?

2011-03-03 @ 14:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0