Lite våt..

Eller blöt kanske det heter ;)
Det blev en lite blöt kväll för J igår, lite för mig också kanske, men inte lika mkt.

Facerapead blev jag ju också, shit vad sur J blev när han såg att jag tagit en massa shots när han satt hemma och väntade på mig :p
Nu var det ju inte riktigt så, jag drack faktiskt bara en shot och det var konstigt nog inte tequila utan något som smakade jätte mkt kanel!

Nu har vi iaf ätit en lång mysig frukost och ska ta oss ut på stan, J vill fota och Leo vill gunga, jag vill som vanligt shoppa så vi får väl kombinera det på nått bra sätt. ;)

Kommentarer
Postat av: anki

Fin blogg!

kolla in min om du har lust <3

2011-03-05 @ 15:16:20
URL: http://nygrenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0