Många gäster blir det..

Det blev inte så synd om kokkotanten idag som jag trodde, jag grät faktiskt inte!
Bara nästan ;)

Nu har våra eftermiddags gäster gått, Lotta och Torro har varit här och fikat med oss lite och kollat in nya lyan.
Så nu är det dags att städa undan, duscha och göra sig i ordning för kvällsgästen :)

Jordens snyggaste Lina kommer hit på middag, vin och utgång!
Girls night ♥

Så ikväll ska vi göra söder, så vi kan krypa hem sen ;)
Jag ska nog passa på att ta med mig kameran också för vi blir alltid riktiga stjärnor efter ett par glas!
Det var länge sen jag såg henne så det ska bli sjukt kul :D

För ca 300år sen när jag var riktigt rund och go så var vi på 360 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0