Mycket idag..

Frukosten är avklarad, målarna är utskällda av J och tänderna är borstade.

Nu ska jag klä på lillskrutt och gå upp till vårdcentralen men först måste vi flytta allt i vårat och Leos rum in till mitten av rummen så dom kan grunda där.

Imorgon sätter dom upp tapeterna i kök, hall, Leos och vårat sovrum! ♥
Förhoppningsvis blir det grymt, men det tror jag, det är ju jag som valt tapeter ;)

Efter vårdcentralen så blir det rum för barn på kulturhuset så Leo får ut lite av sin energi innan vi går till Webhallen och köper ett våffeljärn!


Det är ett måste den här veckan, det är ju våffeldagen på fredag och vartenda år så har vi kommit på det för sent så alla våffeljärnen har varit slut i hela stan..
Men i år så ska jag ha ett, ett dubbeljärn!

Och allt det här ska göras före klockan 14..
Shit, nu har jag bråttom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0